تصاویر لو رفته از دفتر برند تولید کننده لباس تیم ملی ایران 2022 قطر قبل از رونمایی

در حالی که 31 تیم از 32 تیم حاضر در جام جهانی فوتبال قطر یک ماه پیش از لباس تیم ملی خود برای جام جهانی 2022 رونمایی کردند. اگرچه برند لباس تیم ملی ایران از چند ماه پیش قطعی شد و برند میروژ ​​سازنده لباس تیم ملی ایران برای جام جهانی 2022 قزور معرفی شد، اما هنوز لباس تیم ملی ایران رونمایی نشده است. و دلیل لو ندادن آن به دلیل رعایت نکردن قانون کپی رایت در ایران و اینکه برند تولید کننده لباس تیم ملی ایران در سال جاری مجید است و برندی ایرانی محسوب می شود. به همین دلیل است که این تولید کننده لباس های مارک تولید می کند. لباس تیم ملی ایران برای جام جهانی 2022 قطر و همزمان در حال تهیه لباس تیم ملی ایران با کیفیت هوادار موجود در سه نسخه است که قیمت لباس تیم ملی ایران 160000 تومان، 300000 تومان و 450000 تومان می باشد. . برای جلوگیری از تکراری شدن این محصول توسط افراد سودجو، تاریخ عرضه این محصول به 9 مهرماه موکول شد.
البته دکتر مجید ساعدی فر در گفت و گوی تلویزیونی با بیان اینکه در جام جهانی 2022 قطر از یوزپلنگ روی پیراهن خبری نیست و به جای یوزپلنگ روی آستین لباس تیم ملی ایران از نماد پوست پلنگ استفاده شده است، گفت:

زمان دقیق رونمایی از لباس تیم ملی ایران برای جام جهانی از قبل مشخص شده است.

در مصاحبه با دکتر مجید ساعدی فر جزئیات لباس تیم ملی ایران که راهی جام جهانی 2022 قطر می شود را تشریح کرد.

نحوه رونمایی از لباس تیم ملی ایران برای جام جهانی 2022 قطر نهایی شد.

در این مطلب دقیقا اشاره شده است که چه زمانی لباس تیم ملی ایران منتشر شد و چگونه رونمایی از لباس تیم ملی ایران که قرار بود در هتل اسپیناس پالاس برگزار شود به دلیل مشکلاتی لغو شد. اعتراضات و شورش در کشور که تصمیم گرفته شد این کت و شلوار در جریان اعتصاب فاش شود.
در این کلیپ لباس های اول و دوم تیم ملی ایران برای جام جهانی 2022 قطر نمایش داده می شود و در انتها احتمالا نمایندگان تجاری این محصول که فروشگاه اینترنتی مجید و سایت دربی شاپ می باشند نیز حضور خواهند داشت. به سرپرستی حسین شیخ محمدی و دو نماینده فروش دیگر – آقای. میرزایی و شبستری به ترتیب میرزایی و شبستری مسئولیت فروش پیراهن های باکیفیت دو تیم ملی ایران و فروش پیراهن های باکیفیت و مرغوب تیم ملی ایران را بر عهده دارند. لنزهای دربی شاپ و مجید شاپ کیفیت پنکه ها را بر عهده دارند قیمت 160 تومان نیز در این دو فروشگاه دربی شاپ و مجید شاپ به فروش می رسد.
این اشتباه از سوی برند سازنده محصول است و تصویر لباس ملی قطر و ایران 2022 منتشر شده است.
چند عکس از لباس تیم ملی ایران که گفته می شود لباس جدید تیم ملی ایران است منتشر شده است. در این تصاویر پیراهن جدید تیم ملی ایران هستند که روی آستین آن نشان پوست پلنگ دیده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید