خلاصه

سیاست بازپرداخت و بازگشت ما به مدت2 روز ادامه دارد. اگر بیش از 2 روز از رسیدن محصول به دست شما گذشته باشد، ما نمی توانیم به شما بازپرداخت کامل یا جایگزینی ارائه دهیم.

برای واجد شرایط بودن برای بازپرداخت، کالای شما باید استفاده نشده و در همان شرایطی باشد که آن را دریافت کرده‌اید. همچنین باید در بسته بندی اصلی باشد.

یک نوع کالا شامل گارنتی مرجوعی نمی شود .ماسک ها قابل برگشت نیستند.

مرجوعی

پس از رسیدن و بازرسی محصول ارسالی شما، ایمیلی برای شما ارسال می کنیم تا به شما اطلاع دهیم که کالای برگشتی را دریافت کرده ایم. همچنین به شما اطلاع خواهیم داد که آیا بازپرداخت شما تایید شده است یا خیر و در واتس اپ پیام میدیم و شماره کارت از شما گرفته می شود و پول کامل به کارت شما عودت داده می شود.

اگر بازپرداخت خود را دریافت نکردید، ابتدا حساب بانکی خود را دوباره بررسی کنید.

سپس با بانک خود تماس بگیرید. اغلب یک زمان پردازش قبل از اعلام بازپرداخت وجود دارد.

اگر همه این کارها را انجام داده اید و هنوز بازپرداخت خود را دریافت نکرده اید، لطفاً با ما در {واتس اپ} تماس بگیرید.

ارسال و برگشت

برای بازگرداندن محصول خود باید محصول خود را از طریق پست به آدرس ما ارسال کنید قبل از ارسال حتما با پشتیبانب در واتس اپ پیام دهید و ادرس بگیرید.

شما مسئول پرداخت هزینه های حمل و نقل برای بازگرداندن کالا خواهید بود. هزینه های حمل و نقل قابل استرداد نیست. اگر پول خود را پس بگیرید، هزینه بازگرداندن وجه از بازپرداخت شما کسر خواهد شد.

بسته به محل زندگی شما، مدت زمانی که طول می کشد تا محصول جایگزین شما به دست شما برسد ممکن است متفاوت باشد.

اگر اقلام گران قیمت را پس می دهید، ممکن است بخواهید از خدمات تحویل استفاده کنید که می توانید بیمه حمل و نقل را ردیابی یا خریداری کنید. ما تضمین نمی کنیم که کالای برگشتی شما را دریافت کنیم لذا در زمان پس فرستادن محصول حتما با پست و تیپاکس همراه با بیمه ارسالی محصول را بفرستید تا در صورت مفقود شدن محصول شمات ضرر نکنید و بیمه هزینه را بدهد.

نیاز به کمک دارید؟

برای سؤالات مربوط به بازپرداخت و بازپرداخت با ما در {واتس اپ به خط 09353264461}پیام دهید.